Reklama

Doładowania pre-paid: Polkomtel postawił na swoim

Publikacja: 15.09.2009 00:00

Obniżka hurtowego opustu na elektroniczne doładowania telefonów na kartę o 1,5 pkt. proc. od września i taka sama w lutym przyszłego roku – to ogólne warunki kompromisu, jaki zawarli z Polkomtelem dystrybutorzy doładowań. Operator dopiął obniżki prowizji jaką płaci partnerom, ci zaś zyskali na czasie, aby renegocjować warunki umowy z sieciami detalicznymi, które sprzedają jego doładowania. Kolejna korzyść dla nich, to zamrożenie warunków współpracy na najbliższe dwa lata. Ponadto Polkomtel obiecał największym z partnerów bonusy marketingowe (na produkcję i dystrybucję materiałów promocyjnych) w wysokości ok. 500 tys. zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama