Aktualizacja: 10.05.2025 23:36 Publikacja: 22.02.2010 00:00
MPK planuje zintegrowanie rozproszonego systemu telekomunikacyjnego do jednorodnej sieci realizującej centralnie zarówno usługi połączeń głosowych oraz transmisji danych – na potrzeby wewnętrznego systemu VoIP, jak i transmisji danych. Stacjonarny system komunikacyjny poprzez bramki GSM musi mieć możność komunikacji z telefonami komórkowymi, będącymi na wyposażeniu MPK. Zamówienie obejmuje również dostawę i konigurację systemu monitoringu do czterech zajezdni MPK w Poznaniu.
Obecnie centrale abonenckie MPK podłącza Netia i Telekomunikacja Polska, ale gros ruch realizuje – poprzez preselekcję – Telefonia Dialog. MPK szacuje, że co miesiąc użytkownicy telefonów MPK wykonują ok. 22 tys. minut połączeń lokalnych, 2,2 tys. minut połączeń międzystrefowych, 10,5 tys. minut połączeń F2M i 25 tys. minut połączeń wewnętrznych między lokalizacjami zakładu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas