Reklama
Rozwiń
Reklama

Brytyjczycy wybierają najczęściej Androida

Publikacja: 02.11.2011 14:48

Blisko połowa (49,9 proc.) smartfonów sprzedanych na rynku brytyjskim, działa pod kontrolą systemu Android – podała firma analityczna Kantar Worldpanel ComTech.

Udział urządzeń z Androidem mocno wzrósł w stosunku do ubiegłego toku, gdy odsetek ten wynosił 29 proc. Najwięcej smartfonów z tym systemem mobilnym w Wielkiej Brytanii sprzedaje HTC, bo udział tych telefonów wynosi 45 proc., drugą pozycję zajmuje Samsung (38 proc.), daleko za nimi jest Sony Ericsson (8,5 proc.). Głównym konkurentem Androida na brytyjskim rynku smartfonów jest Blackbery firmy RIM, której udział w rynku sięga 22,5 proc. Dość słabo w tym rankingu wypad iPhone, którego udział w ciągu ostatniego roku spadł z 33 proc. do 18,5 proc. Jak jednak zastrzega firma analityczna, badanie było robione przed pojawieniem się na rynku modelu iPhone 4S.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama