Plus uderzy kampanią reklamową w Neostradę

Publikacja: 21.08.2013 16:10

23 sierpnia (piątek) w ramach marketingowej batalii operatorów o społeczność studentów, uczniów i nauczycieli, rusza kampania reklamowa Polkomtela, operatora sieci Plus pod hasłem „Zmień internet domowy na Plusa. Internet w Plusie szybszy od Neostrady”.

Telekom opiera zawarte w sloganie stwierdzenia na danych portalu Speedtest.pl, mierzącego prędkości uzyskiwane przez użytkowników u dostawców internetu w Polsce.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość