W polskim Internecie sprzedawały się w ciągu ostatnich 12 miesięcy (od czerwca 2011 r. do końca maja 2012) najczęściej produkty i usługi firm telekomunikacyjnych – podała sieć reklamy afiliacyjnej Zanox w opublikowanym dziś podsumowaniu tego okresu.

Na sektor telekomunikacyjny przypadło bowiem 260 tys. transakcji (a szczyt miał miejsce od listopada do lutego br.).

Sektor telco wyprzedził zakupy grupowe z 250 tysiącami transakcji i sprzedaż biletów lotniczych, których zakupiono w tym czasie 200 tysięcy.

W sumie – podaje Zanox – zawarto 2,5 mln transakcji, a polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie.

Zanox ma 4 tys. programów reklamy afiliacyjnej. W ostatnich 12 miesiącach do programów zanoksu dołączyły m.in. Orange z Neostradą, UPC i Netia. Informacje z podsumowania opierają się na faktycznych danych liczbowych, nie ankietach.