Aktualizacja: 10.05.2025 01:05 Publikacja: 18.06.2013 16:04
Aż 77 proc. respondentów w badaniu przeprowadzonym na zlecenie firmy Symantec stwierdziło, że zabranie nowoczesnego telefonu na koncert lub festiwal ma dla nich duże znaczenie. Co więcej, 92 proc. wzięłoby z większym prawdopodobieństwem smartfona niż jakikolwiek inny przedmiot, w tym również gotówkę, dowód osobisty lub kartę płatniczą.
Niemal co piąty badany stwierdził, że już dziś przy wejściu na teren imprezy pokazuje bilet na ekranie urządzenia, a co dziesiąty wykorzystuje smartfona do kupowania przekąsek i gadżetów. Standardem jest natomiast, że większość ankietowanych (78 proc.) robi podczas imprezy zdjęcia i nagrywa filmy, a 50 proc. pokazuje je w mediach społecznościowych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas