Reklama
Rozwiń
Reklama

Torbińska zastąpi Scheer w marketingu TP

Publikacja: 09.01.2012 19:45

Aktualna szefowa marketingu usług dla domu grupy Telekomunikacji Polskiej rezygnuje z pracy – podał serwis GSMonLine. Według naszych informacji Katarzyna Scheer odchodzi, ponieważ nie odpowiadają jej zmiany organizacyjne, jakie pociągnie za sobą rebranding marki TP. Przyjęcie marki Orange, jako podstawowej oznacza umocnienie w grupie TP osób związanych ze sprzedażą usług komórkowych.

Katarzyna Scheer pracowała w grupie TP od 2007 r. Wcześniej zatrudniona była w firmie doradczej McKinsey. Na stanowisku w TP zastąpi ją Monika Torbińska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama