Torbińska zastąpi Scheer w marketingu TP

Publikacja: 09.01.2012 19:45

Aktualna szefowa marketingu usług dla domu grupy Telekomunikacji Polskiej rezygnuje z pracy – podał serwis GSMonLine. Według naszych informacji Katarzyna Scheer odchodzi, ponieważ nie odpowiadają jej zmiany organizacyjne, jakie pociągnie za sobą rebranding marki TP. Przyjęcie marki Orange, jako podstawowej oznacza umocnienie w grupie TP osób związanych ze sprzedażą usług komórkowych.

Katarzyna Scheer pracowała w grupie TP od 2007 r. Wcześniej zatrudniona była w firmie doradczej McKinsey. Na stanowisku w TP zastąpi ją Monika Torbińska.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem