Reklama

Tendencje na rynku przeglądarek: Chrome zyskuje, ale nie w Polsce

Publikacja: 03.03.2014 13:22

Chrome jest coraz częściej przeglądarką pierwszego wyboru, nie tylko dla użytkowników stacjonarnych, ale także mobilnych – wynika z danych StatCounter opublikowanych na podstawie danych z lutego bieżącego roku.

43,89 proc. udziału w globalnym rynku miała przeglądarka Chrome i jest to odsetek o ponad 0,2 wyższy niż miesiąc wcześniej. Wzrost zainteresowania konsumentów internetowych treści zanotował też Firefox. „Lisek”, który wciąż plasuje się na trzecim miejscu, zyskał 0,31 punktu procentowego miesiąc do miesiąca.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama