Aktualizacja: 10.05.2025 07:20 Publikacja: 03.03.2014 13:22
Chrome jest coraz częściej przeglądarką pierwszego wyboru, nie tylko dla użytkowników stacjonarnych, ale także mobilnych – wynika z danych StatCounter opublikowanych na podstawie danych z lutego bieżącego roku.
43,89 proc. udziału w globalnym rynku miała przeglądarka Chrome i jest to odsetek o ponad 0,2 wyższy niż miesiąc wcześniej. Wzrost zainteresowania konsumentów internetowych treści zanotował też Firefox. „Lisek”, który wciąż plasuje się na trzecim miejscu, zyskał 0,31 punktu procentowego miesiąc do miesiąca.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas