Reklama

Odpowiedzi na reklamacje telekomunikacyjne możliwe będą w formie elektronicznej

Publikacja: 13.03.2014 09:51

W Dzienniku Ustaw zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej. Wejdzie w życie 8 czerwca.

Dotychczasowe zasady składania i rozpatrywania reklamacji są określone w rozporządzeniu z 2004 r. Abonent może złożyć reklamację pisemnie, ustnie albo elektronicznie (jeżeli taką formę akceptuje dostawca usług), ale odpowiedź musi być udzielona na papierze (w „formie pisemnej”).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama