Odpowiedzi na reklamacje telekomunikacyjne możliwe będą w formie elektronicznej

Publikacja: 13.03.2014 09:51

W Dzienniku Ustaw zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej. Wejdzie w życie 8 czerwca.

Dotychczasowe zasady składania i rozpatrywania reklamacji są określone w rozporządzeniu z 2004 r. Abonent może złożyć reklamację pisemnie, ustnie albo elektronicznie (jeżeli taką formę akceptuje dostawca usług), ale odpowiedź musi być udzielona na papierze (w „formie pisemnej”).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń