Odpowiedzi na reklamacje telekomunikacyjne możliwe będą w formie elektronicznej

Publikacja: 13.03.2014 09:51

W Dzienniku Ustaw zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej. Wejdzie w życie 8 czerwca.

Dotychczasowe zasady składania i rozpatrywania reklamacji są określone w rozporządzeniu z 2004 r. Abonent może złożyć reklamację pisemnie, ustnie albo elektronicznie (jeżeli taką formę akceptuje dostawca usług), ale odpowiedź musi być udzielona na papierze (w „formie pisemnej”).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont