Aktualizacja: 10.05.2025 12:24 Publikacja: 25.06.2013 07:00
Foto: ROL
W ubiegłym roku płatną telewizję odbierały na świecie 772 mln domów. W tym ma ich być już 814 mln. Jak podaje Research and Markets, w 2018 roku największym rynkiem płatnej telewizji będą Chiny (313 mln subskrybentów), za nimi uplasują się Indie (158 mln abonentów) i Stany Zjednoczone (107 mln). Tylko te trzy rynki łącznie będą odpowiadać za 58 proc. wszystkich klientów płatnych telewizji na świecie.
Najbardziej obiecującym rejonem świata dla branży jest rejon Azji i Pacyfiku, w którym za pięć lat będzie mieszkać 59 proc. wszystkich klientów kablówek platform i IPTV (czyli 587 mln abonentów).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas