T-Mobile uruchomił usługę weryfikacji głosowej użytkowników

Publikacja: 12.12.2011 11:44

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, uruchomiła usługę głosowej weryfikacji użytkownika na potrzeby systemu automatycznego resetu haseł dostępowych w sieci wewnętrznej. Rozwiązanie – działające na razie w biurach i sieci sprzedaży T-Mobile – umożliwia automatyczną i zdalną weryfikację tożsamości mówiącego na podstawie unikalnych cech jego głosu. Oprogramowanie sprawdza, czy dana osoba rzeczywiście jest tą, za którą się podaje, porównując jej głos w trakcie wypowiedzi z zachowanym wcześniej wzorcem głosu, uzyskanym w trakcie jednorazowej rejestracji. Technologia ta została zakupiona od firmy Nuance Communications, a jej wdrożenie przeprowadził jej polski partner Algotech.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden