Reklama
Rozwiń

T-Mobile uruchomił usługę weryfikacji głosowej użytkowników

Publikacja: 12.12.2011 11:44

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, uruchomiła usługę głosowej weryfikacji użytkownika na potrzeby systemu automatycznego resetu haseł dostępowych w sieci wewnętrznej. Rozwiązanie – działające na razie w biurach i sieci sprzedaży T-Mobile – umożliwia automatyczną i zdalną weryfikację tożsamości mówiącego na podstawie unikalnych cech jego głosu. Oprogramowanie sprawdza, czy dana osoba rzeczywiście jest tą, za którą się podaje, porównując jej głos w trakcie wypowiedzi z zachowanym wcześniej wzorcem głosu, uzyskanym w trakcie jednorazowej rejestracji. Technologia ta została zakupiona od firmy Nuance Communications, a jej wdrożenie przeprowadził jej polski partner Algotech.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości