Neostrada z telewizją „n”, zamiast Cyfry Plus

Podpisana wczoraj wieczorem dziesięcioletnia ramowa umowa między TVN i Telekomunikacją Polską zakłada, że w pierwszym kwartale przyszłego roku, na rynku pojawi się wspólna oferta usług obu koncernów.

Publikacja: 15.10.2010 16:59

Neostrada z telewizją „n”, zamiast Cyfry Plus

Foto: ROL

[b]Telekomunikacja Polska[/b], rozwijająca bazę abonentów telewizyjnych, zaoferuje klientom kanały emitowane na platformie „n”. Z kolei „n” zacznie dokładać do pakietu swoich produktów dostęp do szerokopasmowego internetu w sieci grupy TP.

– Ta umowa jest gwarantem, że dotrzymamy zobowiązań – zapowiedział [b]Maciej Witucki[/b], prezes TP. Operator zapowiadał bowiem, że do końca 2012 r. będzie obsługiwał 1 mln abonentów usług telewizyjnych – IPTV i na platformie satelitarnej – których obecnie ma niecałe 0,5 mln. Planuje również obsługiwać za dwa lata 3 mln klientów internetu (dziś ma ich 2,26 mln). Umowa TP z TVN po części zakłada wyłączność na współpracę. Telewizyjna grupa będzie dystrybuować usługi telekomunikacyjne tylko we współpracy z TP. Z kolei TP w swojej telewizji satelitarnej udostępniać będzie tylko pakiety „n”. Przychody uzyskiwane ze sprzedaży tych będą przez partnerów dzielone. Według Maciej Wituckiego dla końcowego klienta współpraca TP i TVN będzie oznaczał niższą cenę za usługę wchodzącą w skład wspólnych pakietów.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku