Firma Interactive Intelligence dostawca rozwiązań contact center i komunikacji zunifikowanej podpisała list intencyjny w sprawie nabycia spólki OrgSpan, która oferuje chmurowe rozwiązania biznesowej komunikacji społecznościowej. Transakcja zostanie sfinalizowana w ciągu 30 dni. Wartość transakcji nie została podana.
– Społecznościowe produkty komunikacyjne OrgSpan wzbogacą naszą ofertę technologii komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta – mówi Bill Gildea, starszy wiceprezes Interactive ds. rozwoju korporacyjnego.
OrgSpan oferuje m.in. rozwiązanie umożliwiające klientom przeglądanie i wyszukiwanie profilów społecznościowych konsultantów contact center według założonych kryteriów.
Pracownicy OrgSpan zostaną włączeni do odpowiednich działów Interactive Intelligence. Wszystkie działania integracyjne mają zakończyć się jeszcze w tym roku kalendarzowym. Interactive Intelligence przewiduje, że transakcja nie będzie miała znacznego wpływu na przychody i inne wyniki finansowe w 2014 r.