Interactive Intelligence przejmuje, by wzbogacić ofertę komunikacji w chmurze

Publikacja: 30.04.2014 12:28

Firma Interactive Intelligence dostawca rozwiązań contact center i komunikacji zunifikowanej podpisała list intencyjny w sprawie nabycia spólki OrgSpan, która oferuje chmurowe rozwiązania biznesowej komunikacji społecznościowej. Transakcja zostanie sfinalizowana w ciągu 30 dni. Wartość transakcji nie została podana.

– Społecznościowe produkty komunikacyjne OrgSpan wzbogacą naszą ofertę technologii komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta – mówi  Bill Gildea, starszy wiceprezes Interactive ds. rozwoju korporacyjnego.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń