Reklama

Interactive Intelligence przejmuje, by wzbogacić ofertę komunikacji w chmurze

Publikacja: 30.04.2014 12:28

Firma Interactive Intelligence dostawca rozwiązań contact center i komunikacji zunifikowanej podpisała list intencyjny w sprawie nabycia spólki OrgSpan, która oferuje chmurowe rozwiązania biznesowej komunikacji społecznościowej. Transakcja zostanie sfinalizowana w ciągu 30 dni. Wartość transakcji nie została podana.

– Społecznościowe produkty komunikacyjne OrgSpan wzbogacą naszą ofertę technologii komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta – mówi  Bill Gildea, starszy wiceprezes Interactive ds. rozwoju korporacyjnego.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama