Aktualizacja: 09.05.2025 22:40 Publikacja: 17.05.2019 15:28
„W tym miesiącu otrzymasz od nas fakturę z opóźnieniem. Przepraszamy. Pozdrawiamy, Orange”. Taką wiadomość tekstową mogą dostać dziś i w kolejnych dniach abonenci usług stacjonarnych i pakietów konwergentnych Orange Polska.
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska przyznaje, że telekomowi zajmie więcej czasu produkcja rachunków dla wymienionych grup klientów, ale nie zdradza, co konkretnie jest przyczyną zwłoki.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas