Multimedia bezpośrednio atakują konkurencyjnych ISP

Publikacja: 08.05.2013 14:48

Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła promocję usług dostępu do internetu, której celem jest odbierania klientów bezpośredniej konkurencji.

Multimedia obiecują potencjalnym abonentom rabat do 20 proc. aktualnie płaconego rachunku w przypadku rezygnacji z usług obecnego ISP i podpisania nowej umowy. Wysokość rabatu uzależniona jest m.in. od obecnej wysokości rachunku, planowanej przepustowości nowego łącza i gotowości do zawarcia długoterminowej umowy (12-24 miesięcy). Ostatecznie wynegocjowana – na podstawie aktualnych dokumentów rozliczeniowych abonenta – cena usługi nie może być niższa niż 20-50 zł brutto (w zależności od wybranego pakietu).

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont