Reklama
Rozwiń
Reklama

Multimedia bezpośrednio atakują konkurencyjnych ISP

Publikacja: 08.05.2013 14:48

Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła promocję usług dostępu do internetu, której celem jest odbierania klientów bezpośredniej konkurencji.

Multimedia obiecują potencjalnym abonentom rabat do 20 proc. aktualnie płaconego rachunku w przypadku rezygnacji z usług obecnego ISP i podpisania nowej umowy. Wysokość rabatu uzależniona jest m.in. od obecnej wysokości rachunku, planowanej przepustowości nowego łącza i gotowości do zawarcia długoterminowej umowy (12-24 miesięcy). Ostatecznie wynegocjowana – na podstawie aktualnych dokumentów rozliczeniowych abonenta – cena usługi nie może być niższa niż 20-50 zł brutto (w zależności od wybranego pakietu).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama