Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła promocję usług dostępu do internetu, której celem jest odbierania klientów bezpośredniej konkurencji.

Multimedia obiecują potencjalnym abonentom rabat do 20 proc. aktualnie płaconego rachunku w przypadku rezygnacji z usług obecnego ISP i podpisania nowej umowy. Wysokość rabatu uzależniona jest m.in. od obecnej wysokości rachunku, planowanej przepustowości nowego łącza i gotowości do zawarcia długoterminowej umowy (12-24 miesięcy). Ostatecznie wynegocjowana – na podstawie aktualnych dokumentów rozliczeniowych abonenta – cena usługi nie może być niższa niż 20-50 zł brutto (w zależności od wybranego pakietu).

Warunkiem udziału w promocji jest dodatkowy abonament na usługi bezpieczeństwa multiSAVER (7,90 zł miesięcznie) oraz przystąpienie do zbiorowego ubezpieczenia gwarantującego ochronę sprzętu abonenckiego (ok. 3 zł miesięcznie). Z obu usług można jednak zrezygnować bez pełnej sankcji za zerwania promocyjnego kontraktu.

Multimedia Polska w obrębie swojej sieci konkurują w wielu miejscach z innymi operatorami kablowymi (z pierwszej dziesiątki ze wszystkimi z wyłączniem SatFilmu) i powszechnie z siecią Telekomunikacji Polskiej. Im wszystkim Multimedia postarają się odebrać klientów nową ofertą.