Multimedia bezpośrednio atakują konkurencyjnych ISP

Publikacja: 08.05.2013 14:48

Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła promocję usług dostępu do internetu, której celem jest odbierania klientów bezpośredniej konkurencji.

Multimedia obiecują potencjalnym abonentom rabat do 20 proc. aktualnie płaconego rachunku w przypadku rezygnacji z usług obecnego ISP i podpisania nowej umowy. Wysokość rabatu uzależniona jest m.in. od obecnej wysokości rachunku, planowanej przepustowości nowego łącza i gotowości do zawarcia długoterminowej umowy (12-24 miesięcy). Ostatecznie wynegocjowana – na podstawie aktualnych dokumentów rozliczeniowych abonenta – cena usługi nie może być niższa niż 20-50 zł brutto (w zależności od wybranego pakietu).

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić