Multimedia bezpośrednio atakują konkurencyjnych ISP

Publikacja: 08.05.2013 14:48

Sieć kablowa Multimedia Polska rozpoczęła promocję usług dostępu do internetu, której celem jest odbierania klientów bezpośredniej konkurencji.

Multimedia obiecują potencjalnym abonentom rabat do 20 proc. aktualnie płaconego rachunku w przypadku rezygnacji z usług obecnego ISP i podpisania nowej umowy. Wysokość rabatu uzależniona jest m.in. od obecnej wysokości rachunku, planowanej przepustowości nowego łącza i gotowości do zawarcia długoterminowej umowy (12-24 miesięcy). Ostatecznie wynegocjowana – na podstawie aktualnych dokumentów rozliczeniowych abonenta – cena usługi nie może być niższa niż 20-50 zł brutto (w zależności od wybranego pakietu).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa