Telefonia stacjonarna znika z afiszy

Publikacja: 29.01.2013 09:02

Sektor telekomunikacyjny wydał na promowanie swoich produktów i usług na tablicach ulicznych 66,8 mln złotych – wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Oznacza to , że reklamy telekomów stanowią 11,9 proc. rynku reklamy outdoorowej.

Izba przedstawiła koszty operatorów z podziałem na usługi, które oferowali.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa