Reklama
Rozwiń

Telefonia stacjonarna znika z afiszy

Publikacja: 29.01.2013 09:02

Sektor telekomunikacyjny wydał na promowanie swoich produktów i usług na tablicach ulicznych 66,8 mln złotych – wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Oznacza to , że reklamy telekomów stanowią 11,9 proc. rynku reklamy outdoorowej.

Izba przedstawiła koszty operatorów z podziałem na usługi, które oferowali.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play