Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 04:14 Publikacja: 18.11.2015 16:24
Według nich w trzecim kwartale na świecie sprzedało się 353 mln smartfonów, o 15,5 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie.
Liderem sprzedażowym był koreański Samsung, który sprzedał 83,59 mln urządzeń (prawie 24 proc. wszystkich, jakie trafiły w tym czasie na rynek), Apple sprzedał 46,06 mln iPhone’ów ( co dało mu 13,1 proc. udziałów w rynku), chińskie Huawei sprzedało 27,26 mln (7,7 proc. udziałów w rynku), wynik Lenovo to 17,44 mln (i 4,9 proc. udziałów w rynku), Xiaomi: 17,2 mln (4,9 proc. udziału), a pozostali producenci sprzedali 161,3 mln (co dało im łącznie 45,7 udziałów w rynku). – Pojawienie się na rynkach rozwijających się smartfonów w przystępnych cenach napędziło sprzedaż tych urządzeń właścicielom tradycyjnych modeli. Zaczęli się decydować na nowe urządzenia z uwagi na małe różnice cenowe – komentuje Anshul Gupta, dyrektor ds. badań w Gartnerze.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas