Aktualizacja: 09.05.2025 08:51 Publikacja: 18.11.2015 16:24
Według nich w trzecim kwartale na świecie sprzedało się 353 mln smartfonów, o 15,5 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie.
Liderem sprzedażowym był koreański Samsung, który sprzedał 83,59 mln urządzeń (prawie 24 proc. wszystkich, jakie trafiły w tym czasie na rynek), Apple sprzedał 46,06 mln iPhone’ów ( co dało mu 13,1 proc. udziałów w rynku), chińskie Huawei sprzedało 27,26 mln (7,7 proc. udziałów w rynku), wynik Lenovo to 17,44 mln (i 4,9 proc. udziałów w rynku), Xiaomi: 17,2 mln (4,9 proc. udziału), a pozostali producenci sprzedali 161,3 mln (co dało im łącznie 45,7 udziałów w rynku). – Pojawienie się na rynkach rozwijających się smartfonów w przystępnych cenach napędziło sprzedaż tych urządzeń właścicielom tradycyjnych modeli. Zaczęli się decydować na nowe urządzenia z uwagi na małe różnice cenowe – komentuje Anshul Gupta, dyrektor ds. badań w Gartnerze.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas