Reklama
Rozwiń
Reklama

Jabra liczy na rynek unified communications i wzrost call center

2010 r. będzie pod względem sprzedaży w Polsce znacznie lepszy od 2009 r. – przewiduje spółka

Publikacja: 20.07.2010 14:58

[b]GN Netcom[/b], producent zestawów słuchawkowych [b]Jabra[/b], przewiduje że 2010 r. pod względem sprzedaży na polskim rynku będzie wyraźnie lepszy od 2009 r.

– Liczymy na rozwijający się rynek unified communications, a także na ożywienie na rynku call center. Firmy działające w tym obszarze to nasi naturalni klienci – powiedział rpkom.pl [b]Dariusz Rzeszotarski[/b], business development manager w GN Netcom.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama