Jabra liczy na rynek unified communications i wzrost call center

2010 r. będzie pod względem sprzedaży w Polsce znacznie lepszy od 2009 r. – przewiduje spółka

Publikacja: 20.07.2010 14:58

[b]GN Netcom[/b], producent zestawów słuchawkowych [b]Jabra[/b], przewiduje że 2010 r. pod względem sprzedaży na polskim rynku będzie wyraźnie lepszy od 2009 r.

– Liczymy na rozwijający się rynek unified communications, a także na ożywienie na rynku call center. Firmy działające w tym obszarze to nasi naturalni klienci – powiedział rpkom.pl [b]Dariusz Rzeszotarski[/b], business development manager w GN Netcom.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku