Jabra liczy na rynek unified communications i wzrost call center

2010 r. będzie pod względem sprzedaży w Polsce znacznie lepszy od 2009 r. – przewiduje spółka

Publikacja: 20.07.2010 14:58

[b]GN Netcom[/b], producent zestawów słuchawkowych [b]Jabra[/b], przewiduje że 2010 r. pod względem sprzedaży na polskim rynku będzie wyraźnie lepszy od 2009 r.

– Liczymy na rozwijający się rynek unified communications, a także na ożywienie na rynku call center. Firmy działające w tym obszarze to nasi naturalni klienci – powiedział rpkom.pl [b]Dariusz Rzeszotarski[/b], business development manager w GN Netcom.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Teraz do subskrypcji półrocznej i rocznej – bezpłatny dostęp do Nexto Premium na miesiąc
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście