Reklama
Rozwiń

Jabra liczy na rynek unified communications i wzrost call center

2010 r. będzie pod względem sprzedaży w Polsce znacznie lepszy od 2009 r. – przewiduje spółka

Publikacja: 20.07.2010 14:58

[b]GN Netcom[/b], producent zestawów słuchawkowych [b]Jabra[/b], przewiduje że 2010 r. pod względem sprzedaży na polskim rynku będzie wyraźnie lepszy od 2009 r.

– Liczymy na rozwijający się rynek unified communications, a także na ożywienie na rynku call center. Firmy działające w tym obszarze to nasi naturalni klienci – powiedział rpkom.pl [b]Dariusz Rzeszotarski[/b], business development manager w GN Netcom.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama