Reklama

Sprzedaż ratalna coraz popularniejsza; trzech ma, Plus testuje

Publikacja: 28.03.2013 07:47

Model sprzedaży ratalnej urządzeń konsumenckich takich jak laptopy, tablety i smartfony zaadaptowały już trzy z czterech największych sieci komórkowych w Polsce.

Polkomtel, operator sieci Plus, prowadzi pilotaż. – Mamy obecnie pilotaż sprzedaży ratalnej. Jest ona realizowana jedynie w naszych Salonach Firmowych na wybranych ofertach abonamentowych (wybrane smartfony w ofercie Plus Abonament i laptopy i tablety z oferty Plus Internet) – informuje Aleksandra Gieros-Brzezińska, z biura prasowego sieci Plus.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama