Reklama
Rozwiń

Sondaże satysfakcji klienta ważnym narzędziem w telekomunikacji

Publikacja: 10.07.2013 18:02

Branża telekomunikacyjna obok ubezpieczeniowej należy do tych, w której  firmy są coraz bardziej zainteresowane prowadzeniem ankiet satysfakcji klienta w celu podnoszenia jakości obsługi – wynika z badań Interactive Intelligence. To efekt dużej konkurencji na rynku.

– Najbardziej zainteresowane ankietami satysfakcji klienta są firmy z branży ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej, które zwiększają w ten sposób jakość usług, minimalizują odpływ klientów do konkurencji i zachowują przewagę rynkową w trudnych warunkach ekonomicznych – mówi Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości