Światłowody nie będą osią biznesu Play

Publikacja: 14.11.2018 08:00

Światłowody nie będą osią biznesu Play

Foto: cyfrowa.rp.pl

Czym różni się pana zdaniem nowa strategia od poprzedniej? 
– Chciałbym, aby nowa strategia była postrzegana jako kontynuacja tego, co Play robił przez ostatnich 10 lat. Jednocześnie wychodzi w przyszłość, aby przygotować firmę na nową erę wzrostu. Jest przy tym ważne, aby rozumieć, czym Play jest. Firma, jak to rozumiem będąc na tym stanowisku od kilku miesięcy, ma dwa podstawowe filary. Pierwszy to siła marketingowa, doskonałość w zarządzaniu marką. Drugi zaś to efektywność kosztowa.  Jesteśmy najprawdopodobniej jedną z najbardziej efektywnych pod tym względem firm na świecie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku