Aktualizacja: 01.07.2025 00:36 Publikacja: 25.05.2012 09:24
Podoba mi się, kiedy świętą wiarę, że życie poddaje się prawnym regulacjom zastępuje konstatacja, że tak dobrze nie jest, i że tylko można wskazywać najlepszą drogę. Tak się chyba właśnie dzieje w drażliwym problemie mierzenia jakości usług dostępowych. Czapka głów przed regulatorami rynku, i serdeczne życzenie dla operatorów, aby także dostali do takiej postawy
Ja to tam nic nie wiem… Ale jak koledzy z firm operatorskich – zwykle bardzo krytyczni – mówią, że z UKE można się dogadać, i że sprawy idą w dobrym kierunku, to ja im zwykle wierzę. A wedle relacji z zeszłego tygodnia urząd naprawdę szuka rozsądnego rozwiązania w sprawie mierzenia poziomu jakości usług dostępowych.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas