Reklama
Rozwiń
Reklama

Sygnity rezygnuje z obsługi firm telekomunikacyjnych

Publikacja: 25.06.2010 00:00

Sygnity likwiduje pion odpowiedzialny za obsługę sektora telekomunikacyjnego, zapowiedział Norbert Biedrzycki, prezes informatycznej firmy. Strategia Sygnity, którą w czwartek zaprezentował nowy zarząd informatycznej spółki, zakłada koncentrację jedynie na trzech sektorach klientów: bankach, sektorze użyteczności publicznej i administracji publicznej. – Rezygnujemy z zabiegania o kontrakty w branżach, w których nasza pozycja jest słaba a perspektywy niejasne – wyjaśnia Biedrzycki.

Na czarnej liście znalazł się m.in. sektor telekomunikacyjny, który przez szereg lat zapewniał Sygnity stabilne przychody przekraczające 100 mln zł rocznie. Prawie całość obrotów generowała współpraca z Telekomunikacją Polską, dla której spółka przygotowała kilka produktów, w tym KSP – Krajowy System Paszportyzacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama