Aktualizacja: 11.05.2025 05:29 Publikacja: 25.06.2010 00:00
Sygnity likwiduje pion odpowiedzialny za obsługę sektora telekomunikacyjnego, zapowiedział Norbert Biedrzycki, prezes informatycznej firmy. Strategia Sygnity, którą w czwartek zaprezentował nowy zarząd informatycznej spółki, zakłada koncentrację jedynie na trzech sektorach klientów: bankach, sektorze użyteczności publicznej i administracji publicznej. – Rezygnujemy z zabiegania o kontrakty w branżach, w których nasza pozycja jest słaba a perspektywy niejasne – wyjaśnia Biedrzycki.
Na czarnej liście znalazł się m.in. sektor telekomunikacyjny, który przez szereg lat zapewniał Sygnity stabilne przychody przekraczające 100 mln zł rocznie. Prawie całość obrotów generowała współpraca z Telekomunikacją Polską, dla której spółka przygotowała kilka produktów, w tym KSP – Krajowy System Paszportyzacji.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas