Sygnity rezygnuje z obsługi firm telekomunikacyjnych

Publikacja: 25.06.2010 00:00

Sygnity likwiduje pion odpowiedzialny za obsługę sektora telekomunikacyjnego, zapowiedział Norbert Biedrzycki, prezes informatycznej firmy. Strategia Sygnity, którą w czwartek zaprezentował nowy zarząd informatycznej spółki, zakłada koncentrację jedynie na trzech sektorach klientów: bankach, sektorze użyteczności publicznej i administracji publicznej. – Rezygnujemy z zabiegania o kontrakty w branżach, w których nasza pozycja jest słaba a perspektywy niejasne – wyjaśnia Biedrzycki.

Na czarnej liście znalazł się m.in. sektor telekomunikacyjny, który przez szereg lat zapewniał Sygnity stabilne przychody przekraczające 100 mln zł rocznie. Prawie całość obrotów generowała współpraca z Telekomunikacją Polską, dla której spółka przygotowała kilka produktów, w tym KSP – Krajowy System Paszportyzacji.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem