Sygnity rezygnuje z obsługi firm telekomunikacyjnych

Publikacja: 25.06.2010 00:00

Sygnity likwiduje pion odpowiedzialny za obsługę sektora telekomunikacyjnego, zapowiedział Norbert Biedrzycki, prezes informatycznej firmy. Strategia Sygnity, którą w czwartek zaprezentował nowy zarząd informatycznej spółki, zakłada koncentrację jedynie na trzech sektorach klientów: bankach, sektorze użyteczności publicznej i administracji publicznej. – Rezygnujemy z zabiegania o kontrakty w branżach, w których nasza pozycja jest słaba a perspektywy niejasne – wyjaśnia Biedrzycki.

Na czarnej liście znalazł się m.in. sektor telekomunikacyjny, który przez szereg lat zapewniał Sygnity stabilne przychody przekraczające 100 mln zł rocznie. Prawie całość obrotów generowała współpraca z Telekomunikacją Polską, dla której spółka przygotowała kilka produktów, w tym KSP – Krajowy System Paszportyzacji.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić