Reklama
Rozwiń

Zmiany organizacyjne i roszady personalne w dziale komunikacji Netii

Publikacja: 03.04.2014 16:27

Netia dokonała isotnych zmian organizacyjnych w firmie. Spółka wydziela dwie dywizje, dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych.

Zadaniem każdej z nich w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz dla klientów indywidualnych. Taka reforma struktury spółki ma spowodować uproszczenie procedur i procesów, przypisanie konkretnej odpowiedzialności za realizację poszczególnych elementów strategii, co ma sie przełożyć na poprawę finansowych firmy.

W związku z tymi działaniami zmianie ulega również struktura organizacyjna w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej. Z początkiem kwietnia z dotychczasowej struktury departamentu marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B.

W strukturach Netii powstał też nowy dział komunikacji korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z dotychczasowego działu marketingu, z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w dziale PR oraz dziale szkoleń, rozwoju i komunikacji Wewnętrznej.

Dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy dyrektor marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa dyrektor ds. public relations i rzecznik prasowy została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup.

Rzecznikiem prasowym Netii został Karol Wieczorek, który w dziale PR dotychczas pełnił funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku