Netia dokonała isotnych zmian organizacyjnych w firmie. Spółka wydziela dwie dywizje, dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych.
Zadaniem każdej z nich w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz dla klientów indywidualnych. Taka reforma struktury spółki ma spowodować uproszczenie procedur i procesów, przypisanie konkretnej odpowiedzialności za realizację poszczególnych elementów strategii, co ma sie przełożyć na poprawę finansowych firmy.
W związku z tymi działaniami zmianie ulega również struktura organizacyjna w obszarze PR, komunikacji korporacyjnej i marketingowej. Z początkiem kwietnia z dotychczasowej struktury departamentu marketingu wydzielone zostały dwa odrębne działy komunikacji marketingowej, umiejscowione w dywizjach B2C i B2B.
W strukturach Netii powstał też nowy dział komunikacji korporacyjnej, w którym skupione zostały kompetencje z dotychczasowego działu marketingu, z zakresu zarządzania marką i badań rynkowych oraz kompetencje PR i komunikacji wewnętrznej, skupione dotychczas w dziale PR oraz dziale szkoleń, rozwoju i komunikacji Wewnętrznej.
Dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej został Michał Dolny, dotychczasowy dyrektor marketingu Netii. Małgorzata Babik, dotychczasowa dyrektor ds. public relations i rzecznik prasowy została pełnomocnikiem Zarządu Netii do spraw komunikacji w projekcie N2 oraz koordynacji Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup.