Aktualizacja: 09.05.2025 15:00 Publikacja: 03.04.2014 16:27
Netia dokonała isotnych zmian organizacyjnych w firmie. Spółka wydziela dwie dywizje, dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i biznesowych.
Zadaniem każdej z nich w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz dla klientów indywidualnych. Taka reforma struktury spółki ma spowodować uproszczenie procedur i procesów, przypisanie konkretnej odpowiedzialności za realizację poszczególnych elementów strategii, co ma sie przełożyć na poprawę finansowych firmy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas