Reklama
Rozwiń

Comarch zainwestował 1 mln zł w Network Operations Center

Publikacja: 28.02.2013 09:47

Comarch udostępnił swoim klientom Network Operations Center, w które zainwestował 1 mln zł, z czego połowę kwoty stanowiła niezbędna infrastruktura techniczna. W jego ramach firma oferuje klientom system do monitorowania sieci i środowiska IT.Obecnie Comarch ma pod opieką 3,5 tys. urządzeń sieciowych i 2 tys. serwerów działających u 100 klientów z 17 państw.

– W Comarch Network Operations Center monitorujemy dostępność elementów infrastruktur sieciowych naszych klientów oraz parametry ich pracy.  Wykrycie awarii powoduje bezzwłoczne zarejestrowanie incydentu w systemie zgłoszeniowym oraz natychmiastowe uruchomienie procedury naprawczej polegającej na przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki i powiadomieniu klienta o zarejestrowaniu awarii.  Obecny zakres naszych usług obejmuje lokalizacje mieszczące się geograficznie na 3 kontynentach  – mówi Krzysztof Korski, kierownik subcentrum monitoringu i helpdesku.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku