Aktualizacja: 09.05.2025 11:15 Publikacja: 28.02.2013 09:47
Comarch udostępnił swoim klientom Network Operations Center, w które zainwestował 1 mln zł, z czego połowę kwoty stanowiła niezbędna infrastruktura techniczna. W jego ramach firma oferuje klientom system do monitorowania sieci i środowiska IT.Obecnie Comarch ma pod opieką 3,5 tys. urządzeń sieciowych i 2 tys. serwerów działających u 100 klientów z 17 państw.
– W Comarch Network Operations Center monitorujemy dostępność elementów infrastruktur sieciowych naszych klientów oraz parametry ich pracy. Wykrycie awarii powoduje bezzwłoczne zarejestrowanie incydentu w systemie zgłoszeniowym oraz natychmiastowe uruchomienie procedury naprawczej polegającej na przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki i powiadomieniu klienta o zarejestrowaniu awarii. Obecny zakres naszych usług obejmuje lokalizacje mieszczące się geograficznie na 3 kontynentach – mówi Krzysztof Korski, kierownik subcentrum monitoringu i helpdesku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas