Comarch zainwestował 1 mln zł w Network Operations Center

Publikacja: 28.02.2013 09:47

Comarch udostępnił swoim klientom Network Operations Center, w które zainwestował 1 mln zł, z czego połowę kwoty stanowiła niezbędna infrastruktura techniczna. W jego ramach firma oferuje klientom system do monitorowania sieci i środowiska IT.Obecnie Comarch ma pod opieką 3,5 tys. urządzeń sieciowych i 2 tys. serwerów działających u 100 klientów z 17 państw.

– W Comarch Network Operations Center monitorujemy dostępność elementów infrastruktur sieciowych naszych klientów oraz parametry ich pracy.  Wykrycie awarii powoduje bezzwłoczne zarejestrowanie incydentu w systemie zgłoszeniowym oraz natychmiastowe uruchomienie procedury naprawczej polegającej na przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki i powiadomieniu klienta o zarejestrowaniu awarii.  Obecny zakres naszych usług obejmuje lokalizacje mieszczące się geograficznie na 3 kontynentach  – mówi Krzysztof Korski, kierownik subcentrum monitoringu i helpdesku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką