Comarch zainwestował 1 mln zł w Network Operations Center

Publikacja: 28.02.2013 09:47

Comarch udostępnił swoim klientom Network Operations Center, w które zainwestował 1 mln zł, z czego połowę kwoty stanowiła niezbędna infrastruktura techniczna. W jego ramach firma oferuje klientom system do monitorowania sieci i środowiska IT.Obecnie Comarch ma pod opieką 3,5 tys. urządzeń sieciowych i 2 tys. serwerów działających u 100 klientów z 17 państw.

– W Comarch Network Operations Center monitorujemy dostępność elementów infrastruktur sieciowych naszych klientów oraz parametry ich pracy.  Wykrycie awarii powoduje bezzwłoczne zarejestrowanie incydentu w systemie zgłoszeniowym oraz natychmiastowe uruchomienie procedury naprawczej polegającej na przeprowadzeniu wstępnej diagnostyki i powiadomieniu klienta o zarejestrowaniu awarii.  Obecny zakres naszych usług obejmuje lokalizacje mieszczące się geograficznie na 3 kontynentach  – mówi Krzysztof Korski, kierownik subcentrum monitoringu i helpdesku.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa