Reklama
Rozwiń
Reklama

Najdłużej telewizję oglądają klienci kablówek

A najwięcej kanałów włączają ci widzowie, którzy najczęściej mają dostęp do najszerszej oferty kanałów, czyli widzowie platform satelitarnych – wynika z podsumowania Atmediów

Publikacja: 07.12.2012 16:40

Najdłużej telewizję oglądają klienci kablówek

Foto: ROL

Ze statystyk Nielsen Audience Measurement przeanalizowanych przez brokera reklam w kanałach tematycznych Atmedia wynika, że we wrześniu i październiku tego roku statystyczny czas oglądania telewizji wciągu dnia widza telewizji kablowej wynosił 4 godziny i 6 minut (przy 3 godzinach i 53 minutach średniego czasu oglądania całej telewizji w tym okresie).

Prawie 4 godziny (3 i 57 minut) oglądają telewizję średnio widzowie naziemnej telewizji cyfrowej, a klienci platform satelitarnych: 3 godziny i 48 minut dziennie. Najmniej czasu spędzali w wymienionym czasie przed małym ekranem widzowie naziemnej telewizji analogowej: 3 godziny 36 minut. Jak zauważa Joanna Nowakowska z Atmediów, jest to z dwóch powodów niespodziewany trend.  – Po pierwsze widz satelitarny ma więcej kanałów (a ogląda krócej), po drugie – widz kablowy jako widz wielkomiejski teoretycznie ma o wiele więcej dostępnych miejskich rozrywek. Burzy to częściowo mit o wielkomiejskich rozrywkożercach odwracających się od telewizji – komentuje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama