Aktualizacja: 11.05.2025 07:19 Publikacja: 07.12.2012 16:40
Foto: ROL
Ze statystyk Nielsen Audience Measurement przeanalizowanych przez brokera reklam w kanałach tematycznych Atmedia wynika, że we wrześniu i październiku tego roku statystyczny czas oglądania telewizji wciągu dnia widza telewizji kablowej wynosił 4 godziny i 6 minut (przy 3 godzinach i 53 minutach średniego czasu oglądania całej telewizji w tym okresie).
Prawie 4 godziny (3 i 57 minut) oglądają telewizję średnio widzowie naziemnej telewizji cyfrowej, a klienci platform satelitarnych: 3 godziny i 48 minut dziennie. Najmniej czasu spędzali w wymienionym czasie przed małym ekranem widzowie naziemnej telewizji analogowej: 3 godziny 36 minut. Jak zauważa Joanna Nowakowska z Atmediów, jest to z dwóch powodów niespodziewany trend. – Po pierwsze widz satelitarny ma więcej kanałów (a ogląda krócej), po drugie – widz kablowy jako widz wielkomiejski teoretycznie ma o wiele więcej dostępnych miejskich rozrywek. Burzy to częściowo mit o wielkomiejskich rozrywkożercach odwracających się od telewizji – komentuje.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas