Reklama
Rozwiń

Najdłużej telewizję oglądają klienci kablówek

A najwięcej kanałów włączają ci widzowie, którzy najczęściej mają dostęp do najszerszej oferty kanałów, czyli widzowie platform satelitarnych – wynika z podsumowania Atmediów

Publikacja: 07.12.2012 16:40

Najdłużej telewizję oglądają klienci kablówek

Foto: ROL

Ze statystyk Nielsen Audience Measurement przeanalizowanych przez brokera reklam w kanałach tematycznych Atmedia wynika, że we wrześniu i październiku tego roku statystyczny czas oglądania telewizji wciągu dnia widza telewizji kablowej wynosił 4 godziny i 6 minut (przy 3 godzinach i 53 minutach średniego czasu oglądania całej telewizji w tym okresie).

Prawie 4 godziny (3 i 57 minut) oglądają telewizję średnio widzowie naziemnej telewizji cyfrowej, a klienci platform satelitarnych: 3 godziny i 48 minut dziennie. Najmniej czasu spędzali w wymienionym czasie przed małym ekranem widzowie naziemnej telewizji analogowej: 3 godziny 36 minut. Jak zauważa Joanna Nowakowska z Atmediów, jest to z dwóch powodów niespodziewany trend.  – Po pierwsze widz satelitarny ma więcej kanałów (a ogląda krócej), po drugie – widz kablowy jako widz wielkomiejski teoretycznie ma o wiele więcej dostępnych miejskich rozrywek. Burzy to częściowo mit o wielkomiejskich rozrywkożercach odwracających się od telewizji – komentuje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości