Aktualizacja: 14.05.2025 00:59 Publikacja: 29.09.2010 11:59
Foto: ROL
Operatorzy powinni czym prędzej pożegnać się z planami taryfowymi z nielimitowanym transferem danych, jeśli chcą skutecznie konkurować o konsumentów – to jeden z głównych wniosków z badania „Consumers & Convergence IV” firmy doradczej [b]KPMG[/b]. Korporacja po raz pierwszy na potrzeby raportu przebadała także polskich konsumentów usług teleinformatycznych.
[srodtytul]Potrzeba zmian[/srodtytul]
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas