Aktualizacja: 09.05.2025 11:32 Publikacja: 31.08.2015 13:10
Przez wiele lat, najbardziej poczytnym artykułem Harvard Business Review był materiał opublikowany w 1990 r., pod tytułem „The Core Competence of the Corporation”. jego autorzy, Gary Hamel i C.K. Prahalad postawili tezę, że firmy powinny się skoncentrować na ograniczonej liczbie działalności, w których mogą odnosić sukcesy – przypomina firma analityczna IDC odnosząc tezę badaczy do rynku telekomunikacyjnego, który nadal szuka dróg rozwoju, wchodząc w coraz to nowe obszary biznesowe.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas