Aktualizacja: 09.05.2025 08:58 Publikacja: 04.05.2015 15:51
Jak podaje wykonująca badanie NetTrack firma MillwardBrown, w 2014 roku liczba użytkowników Internetu w Polsce w stosunku do poprzedniego roku wzrosła o prawie milion (rok wczesniej było ich 18,5 mln). – Podobnie jak w ostatnich latach można zauważyć stopniowy wzrost liczby użytkowników osób powyżej 60 roku życia (w 2014 – 7 proc.) –mówi Kuba Antoszewski, PR manager MillwardBrown.
Największą grupę polskich internautów (39 proc.) stanowią osoby w wieku 25-39 lat. Kolejną – internauci miedzy 40 i 59 rokiem życia (30 proc.). Osoby powyżej 60 r. życia to już 7 proc. wszystkich internautów (rok wcześniej stanowiły 6 proc.). Największą grupę internautów stanowią osoby zamieszkujące wsie (36 proc.), kolejną: mieszkańcy miast zamieszkałych przez 20-99 tys. mieszkańców (21 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas