Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 05:23 Publikacja: 08.06.2012 08:00
Pół roku temu na rpkom.pl pisałem o tym pomyśle Cisco w artykule „Dlaczego Cisco próbuje sprzedawać klientom swój tablet?” O ile sobie przypominam w pierwotnie użyłem w jego tytule słowa „wciskać”, które jednak redaktor złagodził i zamienił na „sprzedawać”. Mówiąc oględnie, w artykule trudno było się doszukać „zachwytów” nad pomysłem Cisco.
Krótko po opublikowaniu tekstu zadzwoniła do mnie osoba z agencji public relations obsługującej Cisco m.in. z pytaniami dlaczego tak napisałem. Rozmowa była jak najbardziej kulturalna. Krótko wyjaśniłem swoje racje i sprawa się skończyła.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas