Reklama

KOMENTARZ: Koniec tabletu Cisco

Publikacja: 08.06.2012 08:00

Pół roku temu na rpkom.pl pisałem o tym pomyśle Cisco w artykule „Dlaczego Cisco próbuje sprzedawać klientom swój tablet?” O ile sobie przypominam w pierwotnie użyłem w jego tytule słowa „wciskać”, które jednak redaktor złagodził i zamienił na „sprzedawać”. Mówiąc oględnie, w artykule trudno było się doszukać „zachwytów” nad pomysłem Cisco.

Krótko po opublikowaniu tekstu zadzwoniła do mnie osoba z agencji public relations obsługującej Cisco m.in. z pytaniami dlaczego tak napisałem. Rozmowa była jak najbardziej kulturalna. Krótko wyjaśniłem swoje racje i sprawa się skończyła.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama