Aktualizacja: 09.05.2025 09:40 Publikacja: 16.03.2012 12:37
iPad trzeciej generacji, najnowsze dziecko firmy Apple, wszedł 16 marca na rynek w 10 krajach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Premiera przebiega zgodnie z pierwotnymi zapowiedziami mimo krążących kilka dni temu plotek o przełożeniu akcji na 19 marca. Miało to być spowodowane zbyt dużym popytem na urządzenia dostępne w przedsprzedaży i opóźnieniami w uzupełnieniu zapasów.
Polska po raz pierwszy znalazła się w drugiej turze krajów, do których iPad dotrze wkrótce po amerykańskiej premierze, 23 marca. Wraz z nami nowe urządzenie Apple‚a trafi do grupy 25 krajów, w tym do Norwegii, Holandii i Czech. Do tej pory mieliśmy względem USA kilka tygodni opóźnienia.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas