Agnieszka Dygant, Maciej Stuhr, Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka mają pomóc wypromować nowe pakiety i ofertę sieci Play, której sprzedaż rozpocznie się 19 stycznia. Każda z tych osób nakręciła dla Play klip reklamowy, w ktorym promuje taryfy tej sieci.

Bartosz Dobrzyński, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży w Play zapowiedział, że w kampanii będą wykorzystani jeszcze trzej kolejni celebryci. Jednym z nich będzie prawdopodobnie Czesław Mozil.

– Będzie ich siedmiu dlatego, że siedem na dziesięć  osób zmieniających operatora komórkowego wybiera dziś sieć Play. Chcemy pokazać, że są wśród nich także takie osoby jak Agnieszka Dyganat – mówi  Bartosz Dobrzyński.

Żaden z celebrytów nie chciał ujawnić szczegółowych finansowych kontraktów reklamowych z Playem. – To nasza słodka tajemnica – powiedział Bartosz Dobrzyński. – Pieniądze z tej reklamy pozwolą mi na czas dłuższy skupić się na mniej intratnej pracy w teatrze – powiedział natomiast Maciej Stuhr.