Reklama
Rozwiń
Reklama

Siedmiu celebrytów będzie promować nowe pakiety Playa

Publikacja: 18.01.2013 15:59

Agnieszka Dygant, Maciej Stuhr, Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka mają pomóc wypromować nowe pakiety i ofertę sieci Play, której sprzedaż rozpocznie się 19 stycznia. Każda z tych osób nakręciła dla Play klip reklamowy, w ktorym promuje taryfy tej sieci.

Bartosz Dobrzyński, członek zarządu telekomu ds. marketingu i sprzedaży w Play zapowiedział, że w kampanii będą wykorzystani jeszcze trzej kolejni celebryci. Jednym z nich będzie prawdopodobnie Czesław Mozil.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama