Aktualizacja: 13.05.2025 00:21 Publikacja: 10.04.2013 09:53
W marcu br. formalnie zakończyło się trzyletnie porozumienie Telekomunikacji Polskiej z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, którego elementem była budowa i modernizacja 1,2 mln linii xDSL w sieci operatora narodowego.
– Obecnie tzw. średnia zajętość na wybudowanej infrastrukturze w ramach porozumienia, wynosi ok. 60 proc. Prawdą jest, że nie wszędzie sprzedaż była zgodna z naszymi oczekiwaniami. Trzeba pamiętać jednak, że dzięki modernizacji sieci nie tylko mieliśmy szansę zdobyć nowych klientów, ale przede wszystkim utrzymać dotychczasowych, którzy otrzymali lepszą ofertę – mówi w rozmowie z rpkom.pl Maciej Witucki, szef grupy TP.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas