Reklama
Rozwiń
Reklama

Asymetria informacyjna ofert telekomów rodzi nowe inicjatywy

Publikacja: 28.10.2014 20:45

Asymetria informacyjna to jedno z podstawowych zjawisk na rynku telekomunikacyjnym, na które przy okazji publikacji raportu branżowego zwracał niedawno uwagę Audytel.

Przedstawiciele doradczej firmy z jednej strony uważają, że właśnie ten element będzie miał znaczący wpływ na kształtowanie się rynku, a z drugiej przyznawali, że nawet oni mają nierzadko kłopot ze zrozumieniem warunków ofert operatorów i ich intencji.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama