Aktualizacja: 10.05.2025 23:12 Publikacja: 11.02.2013 15:28
Firma RIM, producent smartfonów BlackBerry zamierza wycofać się z Japonii i nie będzie wprowadzać na ten rynek urządzeń ze swym najnowszym systemem BlackBerry 10 – poinformował dziennik ekonomiczny Nikkei.
Decyzja firmy ma być podyktowana tym, że udział BlackBerry na japońskim rynku smartfonów spadł z 5 proc. do 0,3 proc. W tej sytuacji wprowadzenie dedykowanych urządzeń (obsługujących język japoński) na wymagający rynek byłoby zbyt drogie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas