Reklama
Rozwiń
Reklama

GUS wybrał dostawców call center

Publikacja: 11.03.2010 00:00

Główny Urząd Statystyczny wybrał firmy, które zbudują system call center potrzebny GUS dla przeprowadzenia tegorocznego Powszechnego Spisu Rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań w 2011 r. Call Center, które zostanie wdrożone w centrali GUS i jego 16 oddziałach terenowych, dostarczy konsorcjum firm Wasko SA oraz PKP Informatyka. Wartość zamówienia to 4,2 mln zł. Tu już drugi przetarg GUS zorganizowany na potrzeby zaplanowanych spisów powszechnych. W lutym GUS ogłosił wart 125 tys. euro przetarg na 24 tys. smartfonów, w które zostaną wyposażeni ankieterzy urzędu. Rpkom.pl pisał o przetargu tutaj.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama