Aktualizacja: 09.05.2025 20:02 Publikacja: 11.03.2010 00:00
Główny Urząd Statystyczny wybrał firmy, które zbudują system call center potrzebny GUS dla przeprowadzenia tegorocznego Powszechnego Spisu Rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań w 2011 r. Call Center, które zostanie wdrożone w centrali GUS i jego 16 oddziałach terenowych, dostarczy konsorcjum firm Wasko SA oraz PKP Informatyka. Wartość zamówienia to 4,2 mln zł. Tu już drugi przetarg GUS zorganizowany na potrzeby zaplanowanych spisów powszechnych. W lutym GUS ogłosił wart 125 tys. euro przetarg na 24 tys. smartfonów, w które zostaną wyposażeni ankieterzy urzędu. Rpkom.pl pisał o przetargu tutaj.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas