GUS wybrał dostawców call center

Publikacja: 11.03.2010 00:00

Główny Urząd Statystyczny wybrał firmy, które zbudują system call center potrzebny GUS dla przeprowadzenia tegorocznego Powszechnego Spisu Rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań w 2011 r. Call Center, które zostanie wdrożone w centrali GUS i jego 16 oddziałach terenowych, dostarczy konsorcjum firm Wasko SA oraz PKP Informatyka. Wartość zamówienia to 4,2 mln zł. Tu już drugi przetarg GUS zorganizowany na potrzeby zaplanowanych spisów powszechnych. W lutym GUS ogłosił wart 125 tys. euro przetarg na 24 tys. smartfonów, w które zostaną wyposażeni ankieterzy urzędu. Rpkom.pl pisał o przetargu tutaj.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa