Reklama

GUS wybrał dostawców call center

Publikacja: 11.03.2010 00:00

Główny Urząd Statystyczny wybrał firmy, które zbudują system call center potrzebny GUS dla przeprowadzenia tegorocznego Powszechnego Spisu Rolnego oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań w 2011 r. Call Center, które zostanie wdrożone w centrali GUS i jego 16 oddziałach terenowych, dostarczy konsorcjum firm Wasko SA oraz PKP Informatyka. Wartość zamówienia to 4,2 mln zł. Tu już drugi przetarg GUS zorganizowany na potrzeby zaplanowanych spisów powszechnych. W lutym GUS ogłosił wart 125 tys. euro przetarg na 24 tys. smartfonów, w które zostaną wyposażeni ankieterzy urzędu. Rpkom.pl pisał o przetargu tutaj.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama