Aktualizacja: 09.05.2025 21:03 Publikacja: 22.07.2010 16:08
[b]Katarzyna Scheer[/b] objęła stanowiska dyrektora pionu usług głosowych i internetowych dla klienta detalicznego [b]Telekomunikacji Polskiej[/b]. Zastąpiła na tym stanowisku [b]Jacka Mrozika[/b], który odszedł z TP. Katarzyna Scheer pracuje w grupie TP od kilku lat. Ostatnio kierowała pionem Wiedzy o Kliencie, ale wcześniej odpowiedzialna już była za marketing internetu i transmisji danych Telekomunikacji Polskiej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas