Reklama

Dawny Aster traci klientów usług mobilnych

Publikacja: 06.02.2013 20:51

O blisko 12 tys., z 46,2 tys. do 34,5 tys. spadła w IV kwartale 2012 roku liczba abonentów usług mobilnych dawnej sieci kablowej Aster (wchłoniętego przez UPC Polska). Tak wynika z przypisów do wstępnych wyników za 2012 rok opublikowanych przez Liberty Global, właściciela UPC.

To efekt usunięcia usług mobilnych z zestawu produktów w aktywnej sprzedaży UPC.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama