Aktualizacja: 19.05.2025 12:55 Publikacja: 25.02.2016 17:20
W styczniu 2013 r. było to jeszcze 25,8 proc. – wynika z badania „Analiza rynku Video on Demand w Polsce”, firmy Pentagon Research. W kolejnych falach badania ten odsetek wahał się: w sierpniu 2013 roku wynosił 24,2 proc., a w marcu 2014 r.: 26,8 proc.
Badanie zostało przeprowadzone między 28 grudnia 2015 i 8 stycznia 2016 r. na próbie 1,3 tys. respondentów internetowego panelu badawczego Pentagon Online, w tym 573 użytkowników serwisów VoD.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas