Reklama
Rozwiń
Reklama

Produkcja CPE: skala daje oszczędności

Już w pierwszym roku in-house’owej produkcji dekoderów oszczędności Cyfrowego Polsatu z tego tutyłu przekroczyły 30 mln zł. Przy odpowiednio dużej skali działania i chęci do nowych przedsięwzięć produkcja urządzeń abonenckich może się operatorowi sowicie opłacić. Jak mówi szef techniki Cyfrowego Polsatu, Dariusz Działkowski, produkcja STB w tym roku sięgnie 1,5 mln. Producent gotów jest już do wyjścia na szeroki rynek. Liczy m.in. na popyt ze strony polskich operatorów telewizji kablowej

Publikacja: 20.05.2013 07:00

Produkcja CPE: skala daje oszczędności

Foto: ROL

rpkom.pl: – Nie ma na rynku wielu dostawców usług telekomunikacyjnych, którzy sami produkowaliby sprzęt abonencki. Czemu Cyfrowy Polsat to robi?

Dariusz Działkowski, członek zarządu ds. technicznych: – Podobne pytania dostawaliśmy od inwestorów giełdowych, dopóki na podobny ruch nie zdecydował się również brytyjski Sky – największa platforma DTH w Europie. To kwestia skali działania. Jesteśmy czwartym pod względem liczby abonentów operatorem w Europie. Wolumen naszych zamówień powoduje, że osiągamy wymierne oszczędności na własnej produkcji w porównaniu do kosztów zakupu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama