Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 21:06 Publikacja: 08.09.2009 12:24
Jak wynika z raportu, branżą, z którą Polacy najczęściej kontaktują się poprzez telefoniczne centra obsługi klienta, są dostawcy usług telekomunikacyjnych. [b]Używanie tej formy kontaktu zadeklarowało 80 proc. z przebadanych ponad 1 tys. osób. Druga najbardziej popularna branża, to bankowość, która zebrała jednak tylko 53 proc. wskazań.[/b] 33 proc. przebadanych na zlecenie Interactive Intelligence osób zadeklarowało, że korzysta z call center minimum raz w miesiącu. 6 proc. to aktywni użytkownicy, dzwoniący minimum raz na tydzień. [wyimek] Średni poziom satysfakcji przebadanych klientów call center, to 4,49 w skali od 1 do 7[/wyimek]
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas