Aktualizacja: 13.05.2025 01:51 Publikacja: 08.09.2009 12:24
Jak wynika z raportu, branżą, z którą Polacy najczęściej kontaktują się poprzez telefoniczne centra obsługi klienta, są dostawcy usług telekomunikacyjnych. [b]Używanie tej formy kontaktu zadeklarowało 80 proc. z przebadanych ponad 1 tys. osób. Druga najbardziej popularna branża, to bankowość, która zebrała jednak tylko 53 proc. wskazań.[/b] 33 proc. przebadanych na zlecenie Interactive Intelligence osób zadeklarowało, że korzysta z call center minimum raz w miesiącu. 6 proc. to aktywni użytkownicy, dzwoniący minimum raz na tydzień. [wyimek] Średni poziom satysfakcji przebadanych klientów call center, to 4,49 w skali od 1 do 7[/wyimek]
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas