Reklama
Rozwiń
Reklama

Call center powoli wypierane przez e-mail

Polacy lubią korzystać z call center, choć nie zawsze są zadowoleni z tej formy kontaktu – wynika z badań zleconych przez Interactive Intelligence, dostawcę telefonii IP i rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu.

Publikacja: 08.09.2009 12:24

Jak wynika z raportu, branżą, z którą Polacy najczęściej kontaktują się poprzez telefoniczne centra obsługi klienta, są dostawcy usług telekomunikacyjnych. [b]Używanie tej formy kontaktu zadeklarowało 80 proc. z przebadanych ponad 1 tys. osób. Druga najbardziej popularna branża, to bankowość, która zebrała jednak tylko 53 proc. wskazań.[/b] 33 proc. przebadanych na zlecenie Interactive Intelligence osób zadeklarowało, że korzysta z call center minimum raz w miesiącu. 6 proc. to aktywni użytkownicy, dzwoniący minimum raz na tydzień. [wyimek] Średni poziom satysfakcji przebadanych klientów call center, to 4,49 w skali od 1 do 7[/wyimek]

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama