Ericsson przedstawił wyniki badania ConsumerLab 2013

Publikacja: 09.10.2013 11:57

Recesja i bezrobocie to zjawiska, których najbardziej boją się polscy konsumenci – wynika z  najnowszego badania panelowego Ericssona. Wskazało je 58 proc. badanych. 65 proc. respondentów doświadczyło nieprzyjemnych zdarzeń związanych z trudną sytuacją finansową. Robiąc zakupy, wykorzystujemy strategie oszczędzania, np. „robię zakupy uważniej” i w efekcie mniej wydajemy.

91 proc. badanych zadeklarowało, że zmniejszyło wydatki przynajmniej na jeden rodzaj produktów. Co więcej zazwyczaj tniemy budżety mocniej niż mieszkańcy innych krajów objętych badaniem.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście