Ericsson przedstawił wyniki badania ConsumerLab 2013

Publikacja: 09.10.2013 11:57

Recesja i bezrobocie to zjawiska, których najbardziej boją się polscy konsumenci – wynika z  najnowszego badania panelowego Ericssona. Wskazało je 58 proc. badanych. 65 proc. respondentów doświadczyło nieprzyjemnych zdarzeń związanych z trudną sytuacją finansową. Robiąc zakupy, wykorzystujemy strategie oszczędzania, np. „robię zakupy uważniej” i w efekcie mniej wydajemy.

91 proc. badanych zadeklarowało, że zmniejszyło wydatki przynajmniej na jeden rodzaj produktów. Co więcej zazwyczaj tniemy budżety mocniej niż mieszkańcy innych krajów objętych badaniem.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić