Aktualizacja: 09.05.2025 09:35 Publikacja: 09.10.2013 11:57
Recesja i bezrobocie to zjawiska, których najbardziej boją się polscy konsumenci – wynika z najnowszego badania panelowego Ericssona. Wskazało je 58 proc. badanych. 65 proc. respondentów doświadczyło nieprzyjemnych zdarzeń związanych z trudną sytuacją finansową. Robiąc zakupy, wykorzystujemy strategie oszczędzania, np. „robię zakupy uważniej” i w efekcie mniej wydajemy.
91 proc. badanych zadeklarowało, że zmniejszyło wydatki przynajmniej na jeden rodzaj produktów. Co więcej zazwyczaj tniemy budżety mocniej niż mieszkańcy innych krajów objętych badaniem.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas