24-miesięsięczny kontrakt godzi w interesy konsumenta?

Publikacja: 07.10.2010 10:50

Taki dylemat pojawił się na razie nie w Polsce, ale we Francji. Operator narodowy [b]France Telecom[/b] wprowadził do oferty pakiet czterech usług (telefonia + internet + telefonia komórkowa + TV) z umowy lojalnościowej na dwa lata. Tą ofertę skrytykował francuski urząd antymonopolowy ([i]Direction générale de la concurrence, de la consommation et de la répression des fraudes – DGCCRF[/i]) i organizacje konsumenckie, jako godzącą w interesy abonentów. Krytycy podnoszą, że najwięksi konkurenci FT – [b]SFR[/b] (grupa [b]Vivendi[/b]), [b]Bouygues[/b] oraz [b]Iliad[/b] – oferują pakiety czterech usług bez umowy terminowej. Francuski urząd antymonpolowy rozpoczął formalne postępowanie wyjaśniające.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa