Reklama

24-miesięsięczny kontrakt godzi w interesy konsumenta?

Publikacja: 07.10.2010 10:50

Taki dylemat pojawił się na razie nie w Polsce, ale we Francji. Operator narodowy [b]France Telecom[/b] wprowadził do oferty pakiet czterech usług (telefonia + internet + telefonia komórkowa + TV) z umowy lojalnościowej na dwa lata. Tą ofertę skrytykował francuski urząd antymonopolowy ([i]Direction générale de la concurrence, de la consommation et de la répression des fraudes – DGCCRF[/i]) i organizacje konsumenckie, jako godzącą w interesy abonentów. Krytycy podnoszą, że najwięksi konkurenci FT – [b]SFR[/b] (grupa [b]Vivendi[/b]), [b]Bouygues[/b] oraz [b]Iliad[/b] – oferują pakiety czterech usług bez umowy terminowej. Francuski urząd antymonpolowy rozpoczął formalne postępowanie wyjaśniające.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama