Reklama
Rozwiń
Reklama

24-miesięsięczny kontrakt godzi w interesy konsumenta?

Publikacja: 07.10.2010 10:50

Taki dylemat pojawił się na razie nie w Polsce, ale we Francji. Operator narodowy [b]France Telecom[/b] wprowadził do oferty pakiet czterech usług (telefonia + internet + telefonia komórkowa + TV) z umowy lojalnościowej na dwa lata. Tą ofertę skrytykował francuski urząd antymonopolowy ([i]Direction générale de la concurrence, de la consommation et de la répression des fraudes – DGCCRF[/i]) i organizacje konsumenckie, jako godzącą w interesy abonentów. Krytycy podnoszą, że najwięksi konkurenci FT – [b]SFR[/b] (grupa [b]Vivendi[/b]), [b]Bouygues[/b] oraz [b]Iliad[/b] – oferują pakiety czterech usług bez umowy terminowej. Francuski urząd antymonpolowy rozpoczął formalne postępowanie wyjaśniające.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama