Aktualizacja: 21.05.2025 22:32 Publikacja: 16.07.2014 16:33
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej nałożyła na PTS (d. Telekomunikacja Dzień Dobry) karę blisko 0,5 mln (497,12 tys. zł) za niezgodne z prawem działania wobec abonentów oraz za udzielenie prezesowi UKE nieprawdziwych informacji – podał urząd.
UKE podsumowało, że w latach 2013 – 2014 otrzymało 1500 skarg abonentów na PTS. Klienci skarżyli się na nieuczciwe praktyki zawierania przez PTS umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, nieuprawnione przeniesienie numeru wbrew woli abonenta, nieuzasadnione naliczania przez PTS opłat wyrównawczych pomimo braku faktycznego rozpoczęcia świadczenia przez PTS usług telekomunikacyjnych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas