Reklama

Microsoft: powalczymy o polski rynek

Do tej pory Windows Mobile był skierowany głównie do klientów biznesowych. Jednak rynek się zmienia. Użytkownicy biznesowi i konsumenci oczekują teraz podobnych rzeczy. I Microsoft chce zaspokoić te potrzeby

Publikacja: 07.10.2009 11:27

Alfredo Patron z Microsoftu

Alfredo Patron z Microsoftu

Foto: rpkom.pl

[b]rpkom.pl: – Statystycznie, każdy z 38 milionów Polaków ma telefon komórkowy. Ok. 20 proc. z nich to smartfony. Ok. 15 proc. z tej liczby to urządzenia z Windows Mobile. Jak chcecie zmienić ten wskaźnik w ciągu najbliższych 2 lat?[/b]

[i]Alfredo Patron, Microsoft[/i]: – Zamierzamy podwoić nasz udział w polskim rynku smartfonów. Chcemy, by dzięki przystępnym cenom smartfony były dostępne dla osób, które dziś używają klasycznych komórek.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama