[b]rpkom.pl: – Statystycznie, każdy z 38 milionów Polaków ma telefon komórkowy. Ok. 20 proc. z nich to smartfony. Ok. 15 proc. z tej liczby to urządzenia z Windows Mobile. Jak chcecie zmienić ten wskaźnik w ciągu najbliższych 2 lat?[/b]
[i]Alfredo Patron, Microsoft[/i]: – Zamierzamy podwoić nasz udział w polskim rynku smartfonów. Chcemy, by dzięki przystępnym cenom smartfony były dostępne dla osób, które dziś używają klasycznych komórek.
[b]- Jednak operatorzy coraz mniej chętnie chcą subsydiować drogie telefony.[/b]
– Niektórzy operatorzy dotują urządzenia, niektórzy nie. Jednak model biznesowy się zmienia. Przychody z transferu danych czy nowych usług, jak np. kupowania w sieci aplikacji, rosną. Włączenie smartfonów do oferty otwiera drogę do nowych źródeł przychodów.
[b]- Windows Mobile 6.5 to pierwszy poważny krok Microsoftu w kierunku rynku konsumenckiego. Dużo pracy włożono w łatwiejszą obsługę i prostszy interfejs.[/b]