Reklama
Rozwiń
Reklama

Microsoft: powalczymy o polski rynek

Do tej pory Windows Mobile był skierowany głównie do klientów biznesowych. Jednak rynek się zmienia. Użytkownicy biznesowi i konsumenci oczekują teraz podobnych rzeczy. I Microsoft chce zaspokoić te potrzeby

Publikacja: 07.10.2009 11:27

Alfredo Patron z Microsoftu

Alfredo Patron z Microsoftu

Foto: rpkom.pl

[b]rpkom.pl: – Statystycznie, każdy z 38 milionów Polaków ma telefon komórkowy. Ok. 20 proc. z nich to smartfony. Ok. 15 proc. z tej liczby to urządzenia z Windows Mobile. Jak chcecie zmienić ten wskaźnik w ciągu najbliższych 2 lat?[/b]

[i]Alfredo Patron, Microsoft[/i]: – Zamierzamy podwoić nasz udział w polskim rynku smartfonów. Chcemy, by dzięki przystępnym cenom smartfony były dostępne dla osób, które dziś używają klasycznych komórek.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama