Reklama

Microsoft: powalczymy o polski rynek

Do tej pory Windows Mobile był skierowany głównie do klientów biznesowych. Jednak rynek się zmienia. Użytkownicy biznesowi i konsumenci oczekują teraz podobnych rzeczy. I Microsoft chce zaspokoić te potrzeby

Publikacja: 07.10.2009 11:27

Alfredo Patron z Microsoftu

Alfredo Patron z Microsoftu

Foto: rpkom.pl

[b]rpkom.pl: – Statystycznie, każdy z 38 milionów Polaków ma telefon komórkowy. Ok. 20 proc. z nich to smartfony. Ok. 15 proc. z tej liczby to urządzenia z Windows Mobile. Jak chcecie zmienić ten wskaźnik w ciągu najbliższych 2 lat?[/b]

[i]Alfredo Patron, Microsoft[/i]: – Zamierzamy podwoić nasz udział w polskim rynku smartfonów. Chcemy, by dzięki przystępnym cenom smartfony były dostępne dla osób, które dziś używają klasycznych komórek.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama