Marka TP pozostanie w handlowym obiegu?

Publikacja: 30.01.2012 23:15

Choć Telekomunikacja Polska przygotowuje się rebrandingu na Orange, jej właściciel nadal wysoko wycenia tradycyjną markę TP – wynika z analizy sprawozdań grupy France Telecom.

W czerwcu ubiegłego roku, marka TP zajmowała poczesne miejsce wśród znaków towarowych zagranicznych spółek FT. Właściciel wyceniał ją na 200 mln euro (dziś w przeliczeniu około 860 mln zł), a kwota ta podwyższała wartość jego majątku. W czerwcu ub.r. wartość marki TP w bilansie grupy FT była zaledwie o 1 mln euro niższa niż w grudniu 2010 r., a w porównaniu z poprzednimi dwoma latami nawet wyższa. W 2008 r. francuska grupa wyceniła brand na 192 mln euro, a rok później na 194 mln euro.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem