PKP Intercity zleciło TK Telekom (z pominięciem procedury przetargowej) świadczenie usługi „Infolinia PKP Intercity”. Wartość kontraktu ustalono na 6,58 mln zł netto.
W ramach kontraktu TK Telekom będzie obsługiwało całodobowe telefoniczne centrum obsługi podróżnych (dla połączeń stacjonarnych, zagranicznych i komórkowych). Firma będzie też zajmowała się internetową obsługą podróżnych (w zakresie obsługi rozkładów jazdy, cen biletów, obsługi podróży niepełnosprawnych itp.)
Zgodnie z umową TK Telekom, na podstawie art. 23 Kodeksu Pracy (przejęcie części zakładu pracy przez innego pracodawcę), przejmie od PKP Iintercity pracowników obsługujących call center. Nastąpi to w dniu podpisania umowy.
Aktualizacja
TK Telekom poinformowało rpkom.pl, że do jego struktur przejdzie 23 pracowników PKP Intercity.