Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 09:45 Publikacja: 13.03.2013 12:58
PKP Intercity zleciło TK Telekom (z pominięciem procedury przetargowej) świadczenie usługi „Infolinia PKP Intercity”. Wartość kontraktu ustalono na 6,58 mln zł netto.
W ramach kontraktu TK Telekom będzie obsługiwało całodobowe telefoniczne centrum obsługi podróżnych (dla połączeń stacjonarnych, zagranicznych i komórkowych). Firma będzie też zajmowała się internetową obsługą podróżnych (w zakresie obsługi rozkładów jazdy, cen biletów, obsługi podróży niepełnosprawnych itp.)
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas