Aktualizacja: 17.05.2025 10:53 Publikacja: 28.09.2010 16:58
W najbliższy piątek [b]Telekomunikacja Polska[/b] ma przedstawić szczegóły nowej oferty usług dostępowych pod marką Neostrada. Od wiosny spółka sygnalizuje, że dzięki tej ofercie i związanych z nią obniżkom cen usług zamierza odzyskiwać rynek dostępowy, udziały w którym traci od trzech kwartałów. Można się spodziewać spadku cen usług, w tym popularnych i tańszych pakietów 1 Mb/s i 2 Mbs, o 10-20 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas