Aktualizacja: 12.05.2025 21:04 Publikacja: 17.09.2011 09:46
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o zakończeniu postępowania w sprawie praktyk sieci kablowej Vectra ograniczającej prawa konsumenta. UOKiK stwierdził, że operator nie dopełnił wymaganego prawem telekomunikacyjnym obowiązku poinformowania abonentów o planowanej zmianie regulaminu usług oraz wynikającym stąd prawie do zerwania kontraktów terminowych.
Wedle ustaleń UOKiK operator poinformował o zmianie regulaminu po fakcie. Za te praktyki UOKiK postanowił nałożyć nań karę w wysokości 486 tys. zł. Wyrok ten nie jest prawomocny.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas