Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa polityka sprzedaży telefonów T-Mobile w Polsce zaszkodzi przychodom dilerów?

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile rozważa wprowadzenie innego sposobu rozliczania z dystrybutorami za telefony promocyjne, zarówno sprzedawane klientom do nowych umów, jak i do aneksów, które te umowy przedłużają – wynika z komentarza do sprawozdania za III kwartał br. Eurotela, największego dilera PTC.

Publikacja: 14.11.2012 21:38

Dystrybutor umieścił tę zapowiedź w sprawozdaniu w punkcie przeznaczonym na informacje, które mogą w znaczący sposób wpłynąć na jego wyniki w przyszłości.

Nowa polityka PTC (ma wejść w życie pod koniec tego roku lub na początku roku 2013) sprawi, że sprzedawane telefony nie będą przychodem Eurotela. Teraz mają być własnością T-Mobile i to telekom będzie je sprzedawać. Wprawdzie Eurotel nie sprecyzował, czy zmiana dotyczyć ma wszystkich, ale skoro mowa o „polityce” zapewne dotyczy wszystkich partnerów telekomu.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama