Nowa polityka sprzedaży telefonów T-Mobile w Polsce zaszkodzi przychodom dilerów?

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile rozważa wprowadzenie innego sposobu rozliczania z dystrybutorami za telefony promocyjne, zarówno sprzedawane klientom do nowych umów, jak i do aneksów, które te umowy przedłużają – wynika z komentarza do sprawozdania za III kwartał br. Eurotela, największego dilera PTC.

Publikacja: 14.11.2012 21:38

Dystrybutor umieścił tę zapowiedź w sprawozdaniu w punkcie przeznaczonym na informacje, które mogą w znaczący sposób wpłynąć na jego wyniki w przyszłości.

Nowa polityka PTC (ma wejść w życie pod koniec tego roku lub na początku roku 2013) sprawi, że sprzedawane telefony nie będą przychodem Eurotela. Teraz mają być własnością T-Mobile i to telekom będzie je sprzedawać. Wprawdzie Eurotel nie sprecyzował, czy zmiana dotyczyć ma wszystkich, ale skoro mowa o „polityce” zapewne dotyczy wszystkich partnerów telekomu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa